Компетентність (від лат.competens – належний, відповідний) – сукупність знань і вмінь, необхідних для ефективної професійної діяльності: вміння аналізувати, передбачати наслідки професійної діяльності, використовувати інформацію .
Валентина Дерев’янко, Алла Михайлюк. Методична компетентність педагогічного працівника: досвід формування в НМЦ ПТО у Луганській область. – №12, грудень, -с.6.
Віктор Василенко. Соціальне партнерство як складник підготовки кваліфікованих робітничих кадрів на Дніпропетровщині. -№8, серпень, – с.2.
Вікторія Крамаренко. Формування фахової компетентності засобами професійно спрямованих завдань із української мови.-№6, червень,-с.14.
Володимир Корінчук. Наталя Корінчук. Формування професійних компетентностей. Реалізація наскрізних піній через розв’язування прикладних задач із математики. – №9, вересень, – с.11.
Галина Кушнір. Навчальне господарство ліцею: база для удосконалення знань, умінь і навичок. -№1, січень, – с.42
Євгенія Тутука. Ключові компетентності. З досвіду формування на уроках хімії. – №10, грудень, – с.10.
Ірина Панько. Професійне спрямовання на уроках хімії. Реалізація у майбутніх працівників аграрного профілю. – №1, січень, – с.20.
Ірина Скибан. Культура міжособистісних стосунків і правова компетентність. Професійно-орієнтовані завдання для майбутніх кваліфікованих робітників.-№6, червень, – с.37
Наталя Муха. Відео урок як засіб удосконалення компетентності викладача. -№8, серпень, с.10.
Тетяна Гаєва. Професійна підготовка. Реалізація компетентнісного підходу в умовах освітнього процесу. -№7, липень, – с.4
Тетяна Гриневич. Усі вправи на уроках математики як засіб реалізаціяї компетентнісного та діяльнісного підходів. – №1, січень, – с.24.